سند حاضر قرارداد حقوقی و لازم‌الاجرا بین کاربر سایت («شما» و یا «کاربر» و یا «خریدار») و آفیس باز است. آفیس باز طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف­ کننده فعالیت می‌کند. درصورتی‌که کاربر قصد عضویت و استفاده از خدمات سامانه آفیس باز را داشته باشد، لازم است متن قوانین و مقررات («قرارداد») را به نحو کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده از وب­سایت و یا عضویت در آن نماید.

استفاده از سامانه آفیس باز، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می­پذیرد که رابطه بین آفیس باز و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن موردتوافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات آفیس باز را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع موردقبول در روابط آفیس باز و کاربران خواهد بود.

به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌منظور تسهیل مطالعه برای کاربر، مفاد هر ماده در بخش های مرتب شده، برای شما فراهم‌شده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در قرارداد حاضر، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی فی‌مابین کاربر و آفیس باز محسوب می‏‌شود.

تعاریف

    • فروشگاه آنلاین: فروشگاهی بر بستر اینترنت که امکان فروش و ارائه محصولات، خدمات و دریافت وجه متقابل آن به‌صورت بر خط و بلادرنگ از طریق آن میسر است.
    • محصولات دیجیتال: کالاها و خدماتی که امکان ارائه و دریافت آن‌ها را طریق اینترنت وجود دارد.
    • سامانه (پلتفرم) آفیس باز: یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال مانند آموزشهای حوزه اکسل و اکسس می باشد.
    • کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از سامانه آفیس باز استفاده می‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در سامانه آفیس باز و فشردن دکمه ثبت‌نام اعلام می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به بهره‌برداری از سامانه آفیس باز می‌نمایند.
    • خریدار: کاربری است که به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، اقدام به ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصولات مورد عرضه در سامانه آفیس باز می‌نماید.
    • حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس http://Officebaz.ir که کاربر از طریق این حساب می‌تواند فهرست محصولات خریداری‌شده  خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت‌شده و قابل‌ویرایش و بروز رسانی است.
    • محصول: هر یک از محصولات ارائه‌شده توسط  آفیس باز است.
    • کیف پول: یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خریدوفروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاه‌های پرداخت نیست.
    • تیکت: سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات خریداران و سایر کاربران با یکدیگر و آفیس باز می باشد.
    • پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به عملکرد محصول است و بدیهی است که تنها به مسایل مربوط به همان دوره آموزشی اختصاص دارد.
    • درگاه پرداخت: یک سرویس تجارت الکترونیک است که کارت‌های بانکی را برای پرداخت جهت فروشگاه‌های آنلاین و سنتی پردازش می‌کند. درگاه پرداخت انتقال اطلاعات کلیدی بین پورتال پرداخت وب‌سایت ژاکت به پردازنده/بانک را تسهیل می‌کند.

مجوز استفاده

  1.  با توجه به این مفاد قرارداد حاضر، آفیس باز حق استفاده غیر انحصاری، قابل‌فسخ و غیرقابل‌انتقال از سامانه آفیس باز را به («کاربر») اعطا می‌کند. کلیه حقوق، مالکیت و منافع سامانه آفیس باز در مالکیت انحصاری آفیس باز است.
  2. کاربر می‌پذیرد صرفاً استفاده‌کننده سامانه آفیس باز است و لذا هیچ‌گونه رابطه استخدامی، پیمانکاری و مشارکت و نظایر آن با آفیس باز را ندارد و بدین سبب نمی‌تواند مدعی حقی گردد.

حساب کاربری

  1. برای استفاده از خدمات سامانه آفیس باز بایستی هر کاربر، اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری ایجاد نماید.
  2. کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته‌شده در زمان ثبت‌نام و خرید محصول را به‌صورت صحیح و به‌روز وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، آفیس باز مجاز به پیگیری قضایی نزد مراجع ذی‌صلاح است. همچنین در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات، کاربر ملزم به تغییر و به‌روزرسانی اطلاعات است، در غیر این صورت تا زمان به‌روزرسانی اطلاعات، اطلاعات قبلی مبنای عمل قرار می‌گیرد.
  3. کاربر موظف است صرفاً با ایمیل و شماره متعلق به خود نسبت به ثبت‌نام در سامانه آفیس باز اقدام نماید.
  4. هر شخص صرفاً می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشند.
  5. در زمان ثبت‌نام، کاربر نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین می‌نماید. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است. کاربر بدین‌وسیله موافقت می‌نماید هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به آفیس باز اطلاع دهد. تا زمانی که اطلاع‌رسانی به آفیس باز انجام‌نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام‌شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.
  6.  کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند و مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی نسبت به خدمات مربوط به آفیس باز انجام می‌شود به عهدۀ کاربری که اطلاعات هویتی وی ثبت شده است خواهد بود.
  7. مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات آفیس باز در مورد کاربر شخص حقوقی، متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.
  8. کاربر همۀ داده‌پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌پیام‌های ارسال‌شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع است.
  9. کاربر آگاه است با ثبت‌نام در سامانه آفیس باز، ممکن است در راستای معرفی محصولات و خدمات و یا اطلاع‌رسانی رویدادها، ایمیل و یا پیامی را از سامانه آفیس باز دریافت نماید.
  10. کاربر می‌پذیرد که آفیس باز ممکن است از طریق ارسال پیامک به شماره از قبل تعریف‌شده، یا ایمیل به نشانی اعلامی توسط کاربر در زمان احراز هویت، به‌عنوان راه ارتباطی آفیس باز با وی استفاده کند. کاربر آگاه است که احراز هویت ممکن است در بازه‌های زمانی که توسط آفیس باز تعیین می‌شود، صورت می‌گیرد.

شرایط تحویل محصول و پشتیبانی

به طور کلی دوره های آموزشی آفیس باز دانلودی بوده و اگر رایگان باشد که بلافاصله قابل دانلود خواهد بود و اگر غیر رایگان باشد بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود در ناحیه کاربری قرار می گیرد

توجه به این نکته ضروری است که برخی از محصولات شرایط متفاوتی دارندو برای آنها لایسنس استفاده صادر می شود که اگر متفاوت بود حتما در شرایط استفاده از همان محثول درج می شود و لذا قبول این توافقنامه به منزله رویت توصیحات مربوط به محصول هم می باشد.

اگر کاربری بدون ورود به حساب کاربری خود اقدام به خرید به صورت میهمان نماید ؛ موظف است ظرف 48 ساعت حیاب کاربری ایجاد نموده و از طریق تماس با ما به اطلاع آفیس باز برساند تا خرید وی در حساب کاربری ایشان قرار بگیرد.